قلی‌ پور: مدال طلا را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

مطالب مربوط

قلی‌ پور: مدال طلا را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

    • نمايش اخبار
 
 
عنوان خبر:
خلاصه خبر:

قلی‌ پور: مدال طلا را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

سانداكار وزن منهاي 85 کیلوگرم تیم ملی ووشوي ايران پس از کسب مدال طلای جام جهانی اندونزی، گفت: خوشحالم یک بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کردم و این مدال را به همه مردم تقدیم می‌کنم.

 

۱۳۹۳/۰۸/۳۰


به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو؛ حمیدرضا قلی پور پس از كسب مدال طلاي جام جهاني اندونزي گفت وگويي را با خبرگزاري فارس انجام داده است كه شرح آنرا در زير مي خوانيد:

*تبریک می‌گوییم، بازهم مدال طلا کسب کردی؟

قلي پور: بله، خوشحالم از این که لطف خدا شامل حالم شد و توانستم در اندونزی یک بار دیگر افتخار آفرینی کنم. این مدال را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم.

*چه حسی داری؟

قلي پور: واقعا خوشحالم که دوباره در ووشو توانستم برای تیم ملی ایران و کشورم افتخار آفرینی کنم. همان طور که می‌دانید برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون شرایط بسیار سختی برایم پیش آمد و اگر می‌خواستم در اینچئون حضور داشته باشم باید بیش از 20 کیلوگرم وزن کم می‌کردم و این کار واقعا برای من خیلی خطرناک بود و به توصیه پزشکان از اعزام به بازی‌های آسیایی صرف نظر کردم.

*در این مدت تمرینات خوبی را گویا پشت سر گذاشته بودی که در اندونزی مدال طلا کسب کردی؟

قلي پور: بعد از اینکه حضور در اینچئون را از دست دادم بلافاصله برنامه ریزی کردم و با تمریناتی که داشتم سعی کردم در شرایط ایده‌آلی باشم. خوشبختانه بعد از یک سال دوری از اردوهای تیم ملی حسین اوجاقی خیلی به من کمک کرد تا به اوج برسم. از همه کسانی که برای موفقیت من تلاش کردند تشکر می‌کنم.

*مسابقات جام جهانی به پایان رسید، برای سال آینده چه برنامه‌ای داری؟

قلي پور: بعد از اینکه از سکوی قهرمانی در اندونزی پایین آمدم، همه چیز برای من تمام شد. از امروز تمام هدفم کسب بهترین مدال در مسابقات قهرمانی جهان است. امیدوارم باز هم لطف خدا شامل حال من شود تا در مسابقات قهرمانی جهان بازهم مدال طلا کسب کنم.

*تجربه حضور در بازی‌های آسیایی را یک بار در کارنامه خود داری به نظر شما نتیجه اینچئون راضی کننده بود یا خیر؟

قلي پور: ووشوکاران نتیجه خوبی را در اینچئون کسب کردند. باید به یک موضوع اشاره کنم. با توجه به رشد ووشو در آسیا شاهد هستیم که همه کشورها سرمایه گذاری خوبی در این رشته کرده‌اند. در اینچئون شاهد بودیم کشورهایی به فینال مسابقات صعود کرده بودند که شاید در گذشته هیچ حرفی برای گفتن نداشتن، اما در اینچئون برای خود مدعی کسب مدال شده بودند.

مدال طلای جوانان جهان ٢٠٠6 مالزی، مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان٢٠٠٧ چین، مدال نقره قهرمانی آسیا ٢٠٠٨ ماکائو، مدال نقره جام جهانی ٢٠٠٨ چین، مدال طلای وردگیمز ٢٠٠٩ تایوان، مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان ٢٠٠٩ کانادا، مدال طلای بازی‌های آسیایی ٢٠١٠ گوانگجو، مدال نقره المپیک هنرهای رزمی ٢٠١٠ چین، مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ٢٠١١ ترکیه، مدال نقره قهرمانی آسیا ٢٠١٢ ویتنام، طلای وردگیمز کلمبیا ٢٠١٣ ، مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ٢٠١٣ و مدال طلای جام جهانی اندونزی از مدال‌هایی است که وی در طول این سال‌ها برای تیم ملی ووشوی ایران کسب کرده است.

منبع: خبرگزاري فارس


تاریخ ارسال: جمعه 30 آبان 1393 ساعت: 13:39 |تعداد بازدید : 722 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: